20 marca 2016

planowanie to podstawa

zgodnie z powyższym zaczynałam około 2 miesiące temu. zakupiłam pierwsze kawałki materiału oraz poduszki z gotowym wypełnieniem. natrafiłam na promocję z okazji urodzin STRIMA tzw. joker szybko za pomocą karty zakupiłam moją TEXI BALLERINE. udało mi się zaoszczędzić ok 300 zł na tej promocji. opłacało się czekać. po prostu miałam szczęście. w końcu mi się udało. to był sygnał żeby zacząć teraz! teraz czekam na tasiemki i kolejne materiały. nie zliczę ile godzin przesiedziałam w poszukiwaniu odpowiednich materiałów i nie raz korciło mnie aby zamówić coś jeszcze. ale jakoś udało mi się trzymać listy

kilka zanotowanych wskazówek co do zakupów:

  • dobra cena - zdarza się że sprzedawcy podwyższają cenę
  • odpowiednia jakość materiału
  • odpowiednia wielkość materiału - wielu udostępnia ćwiartki materiału ja wolę zakupić np. 160x100
  • wiele razy pomogło przefiltrowanie przez "najbardziej popularne"
  • zakupy od jednego sprzedawcy - obniża koszty. jedna przesyłka a czasami darmowa. jedna faktura
  • przemyślany zakup - wzór
  • pomysł na projekt!!!

wszystko po to aby dobrze zaplanować pracę oraz nie narazić się na niepotrzebne koszty. zaprojektowanie bardzo dużo pomaga. oto mój pierwszy projekt. słaba jakość ponieważ późna godzina była. moje zdolności manualne utraciły trochę razem z wiekiem więc mam nadzieję że przymkniecie oko

okaże się co z tego wyjdzie zapewne w kolejnym poście jednak nie prędzej niż za kilka dni. czekamy na tasiemki i wypełniacz a materiały jeszcze w kartonie ustawiają się w kolejkę
  • minky jasny róż oraz charcoal gray czy jakoś tak 
  • szary zygzak
  • rowery
  • łączka
  • a to na pierwszym planie nie pamiętam jak dla mnie to kolorowe pajączki ;)


tym czasem trochę matematyki $ + = x

KALKULACJA WYDATKÓW


jak widać duży wydatkiem był zakup maszyny stopek itp, ale nie wliczałam mojej balleriny do całości bo to inwestycja w wyposażenie. jest niezbędna i na dłuższy czas mam nadzieję.  

jeżeli chodzi o wybór modelu chyba dobrze trafiłam. co o tym sądzicie ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz