13 marca 2016

gdy dzieci już śpią

wieczór. "dzieci" już śpią. ja zasiadam do laptopa aby dodać obiecane efekty pierwszych ściegów
standardowy zestaw:
  • chusteczki 
  • smoczek 
  • kawa inka
  • i oczywiście Texi Ballerina
wykorzystałam jak na razie podstawowe ściegi. 001 004 005 006 szycie wstecz. jak już pisałam wcześniej użyłam białych nici. tak. i mało co widać na jasno szarawym materiale
jednak dzisiaj zamieniłam kolor nici na czerwony i wypróbowałam ściegi do wyszywania liter! ba. zobaczcie jak wyszło
niestety czasu wolnego garstka. od następnego tygodnia zaczynam tworzyć. próbować bynajmniej. domówiłam materiały typu minky oraz bardziej wzorzaste wiosenne 

PRZEPIS NA NASTĘPNY TYDZIEŃ:
  1. szczypta koncentracji
  2. łyżka spokoju
  3. worek opanowania
i może będą efekty

2 komentarze:

  1. trzymam kciuki za pierwsze uszyte rzeczy!! powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dziękuje :-) bo jeszcze nie wyjdzie, ale zapał jest i to najważniejsze. Pozdr,)

      Usuń